Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΊΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΌΛΗ ΜΟΥ

-Ωραίο γλυπτό για στάθμευση μοτοποδηλάτων,ε;-Κάτι λείπει απ' το σύνθημα, το συμπληρώνω...ΑΡΕΙΑΝΟΊ! Ναι βρε, είμαστε σκουλίκια! Τιμή μας και καμάρι μας!
-Αχ, καημένε αγωνιστή Γεωργάκη Ολύμπιε, νάξερες γιατί έκανες την επανάσταση! Για τα κεράσια Κολινδρού βρε! Γι αυτό σε κάνανε άγαλμα!
- Κατά το γνωστό ανέκδοτο: - Πού πας, βρε έρμε Καραμήτρου;
-Φούρνος Μάνης στην Κατερίνη! Καλό! Δε θυμάμαι όταν περιηγήθηκα στις περιοχές της Μάνης να είδα κάπου "Φούρνος Πιερίας"! (Αστειεύομαι, το "Μάνης" είναι επώνυμο).
- Η πιο γευστική (ας μη θεωρηθεί διαφήμιση)γωνιά της Κατερίνης, η αποθέωση της χοληστερίνης! Μμμμμμμ!!!
-Και βεβαίως "τρώει ο λεβέντης...σαμσικιρί!", για να θυμηθούμε την περσινή ανάρτηση, με συνοδεία ακορντεόν αυτή τη φορά.
ΥΓ. Η ανάρτηση αφιερωμένη στον drSeeng, που...ξενιτεύτηκε στην ξελογιάστρα Αθήνα.

50 σχόλια:

  1. Επιτελους! Εχεις γυρισει τοσες μερες και σκεφτομουν "καλα, πότε θα βαλει κατι απο το πως περναει εδω;"

    Παιρνω ενα κομματακι σαμσικιρι!

    Καλημερα, καλη βδομαδα!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mόνο μιά φορά έχω έρθει κι αυτη για δουλειά. Κι εμένα πάντως το σαμσικίρι μ΄άρεσε!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα καλά κι όλα ωραία, το γυράδικο τί το ήθελες στο ποστ;
    Τί να σου πω... ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Vad!

    Εγώ έχω αποδεχτεί ότι τα αυτοκίνητα είναι μέρος του αστικού τοπίου πλέον και προσπαθώ να μην εκνευρίζομαι όταν φωτογραφίζω. Προσπαθώ λέω, όχι καταφέρνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος20/7/09, 12:03 μ.μ.

    καλές διακοπές στα πάτρια εδάφη. ευχαριστώ για την θέση υπουργού. σήμερα το είδα καθότι παρα-θέριζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου άργησες λίγο μέχρι σήμερα είναι η Φούλη στα μέρη σου θα την έστελνα στο φούρνο σου και στην πιο γευστική γωνιά σας!
    Πάντως τα κεράσια όλο τα λεφτά!!

    Πάω να βάλω μαγιώ πάμε θάλασσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είμαι και πολύ του... σιροπιαστού, αλλά το ραβανί και ο χαλβάς φαρσάλων (ειδικά το δεύτερο!) μ' αρέσουν πολύ!
    Άρα δεν το συζητάω για το σαμσικιρί! :)
    Είδα και στην περσινή σου ανάρτηση τον μπάρμπα Ιορδάνη και τη διαφήμισή του.
    Είναι έμφυτα αυτά τα πράγματα τελικά...
    :)))

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου VaD,
    ιδου και το τεκμηριο: κερασια με2.5 ευρω το κιλο. Προχθες τα βρηκα στη λαικη με 5 ευρω και εκανα φασαρια. Δικιο ειχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μμμμμ! για ενα σαμσικιρί δεν θα λεγα όχι....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Φούρνος Μάνης" μπα... και εγώ χάρηκα που κπ Μωραίτης αποφάσισε να σας μάθει το καλό ψωμί!!!! -) Αστειευόμαι και για τους προφανείς λόγους και επειδή έχω έρθει στην Κατερίνη και έγω και πρώην συμφοιτητές νυν φιλαράκια τρελά-παντοτινά Κατερινιώτες!!!

    Την καλησπέρα μου συνάδελφε!!!

    ΥΓ.: Με τη ζέστη πως τα πήγατε σήμερα; Εδώ υποφερτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. διακρινω καπου το ονομα μου αλλα το τοπιο ειναι θολο !!

    να βαλω αζαξ ?

    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή και....σοροπιαστή εβδομάδα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ’ άρεσε η φωτο με τον… κερασά. Η ταμπελίτσα μπήκε στη σωστή θέση!!! [Τι βρωμερός ο μυαλός μου ε?]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Α ρε πατριδα...
    γιατι μου το'κανες αυτο;
    αχ αχ
    τωρα θα αναγκαστω να επισπευσω την αφιξη μου στας Κατερινας για την ετησια επισκεψη μου...
    Μα μονο 2,5 ευρω τα κερασια;
    παραλια σου'ρχομαι...
    να'σαι καλα Vad!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aντώνη,καλημέρα,μόνο σαμσικιρί;το γύρο δεν τον ζήλεψες;:)
    -Πώς περνάω εδώ;Θ'ακολουθήσει σχετική ανάρτηση-μικρό δειγμα,πάντως τα μπάνια του λαού αργήσανε,ο Ιούνιος και το πρωτο δεκαήμερο του Ιουλίου πήγαν στράφι,μας ψόφησε στις βροχές και τώρα τρέχουμε ν'αναπληρώσουμε τα χαμενα μπάνια...
    Καλή μέρα νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνέστΗς Θ.Κετσετζίδης,Γειά σου Ανέστη με τα μέλια σου...

    Υπογραφή:Λάτρης του μελιού:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αδαμαντία,α,να ξανάρθεις,
    Ολυμπος,ακρογιαλιές,Δίον,τσιπουράκι παρά θίν'αλός,το καλοκαιρι ειναι όμορφα...

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αrtanis μου,ο γυρος αφιερωμένος σε όσους τον στερούνται:)Ερχομαι ΝΖ ν'ανοιξω γυράδικο:)))

    Καλη σας μέραααααα(ακούστηκα,ή να ξαναφωνάξω;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. fvasileiou,Καλημέρα,Φωτη,,μέρος του αστικού τοπιου,σωστό,αλλά όταν τα μηχανοκίνητα λειτουργούν αντιαισθητικά,όταν παρεμποδίζουν την εξυπηρέτηση πασχόντων συνανθρώπων μας(προχθές είδα ένα smart παρκαρισμένο πάνω στη ράμπα πρόσβασης ατόμων με ειδικές ανάγκες,αλλά δεν ειχα την ψηφιακή μαζί μου),οφειλουμε να αναδεικνύουμε ΄τετοια κακή χρήση...
    Τα μηχανάκια μπροστά στο γλυπτο της μικρής πλατείας;Για όνομα του θεού!

    Νασαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τσουκνίδα,@φίλε,αργότρα θ'αναλάβεις καθήκοντα,συνέχισε τις διακοπές,ακομα καλοκαιρι ειναι....

    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. zoyzoy,Aρμενάκι,πες στη Φούλη να δώσει συντεταγμένες,αν θέλει.Κάθε μέρα κατεβαίνουμε στις νότιες παραλίες,σήμερα,ανέμου επιτρεποντος,το πρόγραμμα λέει περισυλλογή μυδιών ελευθέρας βοσκής στην Πλάκα Λιτοχώρου,θα δούμε...

    Καλη σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Roadartist,ποιο απ'όλα;:)))

    Καλή μέρα νάχουμε,κια προ παντός δροσερή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Lilith μου,γούστα ειναι αυτά,χαλβά Φαρσάλων ούτε να τον βλεπω δε θέλω,απο κει και πέρα δεν αντιλέγω σε καμία γλυκιά πρόταση,αλλά η εποχή που τρώγαμε μαζί με τα γλυκά και το...ταψί,παρήλθε:)))

    Καλημέρα όλη μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. cynical μου, η φτήνεια τρώει τον παρά,έτσι δε λένε οι αναλύσεις σου;αλλά εγώ μεγαλωμένος κατω απ'την κεράσιά,το κεράσι το ευχαριστιέμαι κατω απ'το δεντρο:)
    Αντε,καιρός για ακρογιαλιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. chirine nour,κιάλλη...λιχούδω;:))
    Και η σιλουέτα;Αντε,καλά,πάρε και συ ενα κομματάκι:))

    Καλή μέρα νάχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Parotitida,και δεν ερχεσαι από δω να δεις τους φίλους;Αντε,να βρεθούμε κιόλας!
    Η ζέστη αντιμετωπίζεται καθημερινά παρά θίν'αλός...

    Νάσαι καλά,καλή σου μέρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Skouliki μου,η....επιγραφή δεν αφορά χαρούμενα σκουλικια σαν και σένα,ανάγεται στο χώρο των οπαδικών φαντασιώσεων ορισμένων ανεγκέφαλων δήθεν φιλάθλων.Αυτοι ουτε με αζαξ δεν ξεπλένονται...

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γλαρένια μου,με τέμπο τα σορόπια,μας τα κόβουνε σιγά-σιγά:(

    Καλημέρα στο Γλαροσόι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. jamanfou μου,λες νάχε να κρύψει κάτι;Δεν το αντελήφθην:)Γιατί βρωμερός ο...μυαλός;Επειδή βλεπει πίσω από τις πινακίδες;:)))

    Καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΕΩΡΓΙΑ68,έλα,πατριώτισσα,
    άσε την Αθήνα και ξεκίνα,
    κι όταν φτάσεις από δω,
    αν περισσεύει χρόνος,
    δώσε στίγμα,θα χαρώ να τα πούμε...

    Αντε με το καλό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά να περνάς Βασίλη!

    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παρόλο που με τα του Υπουργείου έχω πολύ φόρτο εργασίας, μεταρρυθμίσεις επί μεταρρυθμίσεων γαρ,για ένα γεια βρήκα χρόνο...
    "Η άλλη όψη της πόλης μου" θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος.
    Έκθεση με τις υπέροχες φωτογραφίες σου πότε θα κάνεις;
    Α, αυτό το σαμσικιρί πάλι, τι είναι;
    Άντε, καλά μπάνια Βασίλη μου.Εμείς ψηνόμαστε στους 41 βαθμούς και βάλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ααααααααχ αχ αχ αχ πατρίδα...
    Με το που σκάσω μύτη, έφυγα για γυρομανία... Δεν αντέχω άλλο τα καλαμάκια τους... Χωρίς πλάκα, δεν ξέρουν να φτιάχνουν τίποτα σωστό...
    Ευχαριστώ για την αφιέρωση Vad, ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σοφία του Λονδίνου,
    πέρασε πια η εποχή τους,
    Σοφία μου,δεν ειναι και τόσο καλά,τώρα εχει τιγκάρει η λαϊκή στο φρούτο,΄μονο τα καλά σταφύλια λείπουν.

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Fri μου,γειά σου νυφούλα,
    νάσαι καλά,
    καλημέρα πολύ πρωινή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Eva Neokleous,Ευα μου,σ'εκανα υπουργό για να μην κουράζεσαι,
    άσε τους άλλους να δουλεύουν:)

    -Ε,όχι και έκθεση φωτογραφιών;
    Φωτογραφίζω μεν ό,τι βλέπω,
    αλλά από καλλιτεχνική αποψη
    οι φωτογραφίες μου δε λένε.

    -Το σαμσικιρί ειναι κατι σαν το δικό σας το "σουτζούκο",κατι σαν χαλβάς Φαρσάλων,καλά το σουτζούκο υπερεχει!!
    Αν εχεις χρόνο,δες την περσινή ανάρτηση στην οποία παραπέμπω,καθώς και τα σχόλια.
    Κι εδώ εχει ζέστη τωρα,την αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα με τα μπάνια του λαού:))

    Καλή και δροσερή μέρα ναχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. drSeeng,ελα,ντόκτορα,και το χειρότερο είναι ότι περνάω από κει τέσσερις φορές τη μέρα και αντιστέκομαι στη...χοληστερίνη:)
    Αντε,έλα καμιά φορά,
    κωλόμαγκα Αθηναίε:)))

    Καλή σου, μέρα,παλικάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τα κεράσια πάντως, ειδικά στη μεγέθυνσή τους, σε τρελαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος22/7/09, 1:47 μ.μ.

    Καλά η φωτογραφία με το γυράδικο, μ εχει ανοίξει την όρεξη. :) Καλό μεσημέρι φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κλασσική Ελληνική
    Πόλη η Κατερίνη με τα ...
    " ... ούλα της (που λένε κι οι πόντιες) !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αναστάσιε,πολύ περισσότερο,τα κεράσια του χωριού μου,αλλά όπως πάντα δεν τα πρόλαβα για πολύ,όταν επέστρεψα ειχαν σχεδόν τελειώσει.

    Καλημέρα στο Λονδίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Elgrecogr,ελα,ρε κουμπάρε,τι να τον κάνεις εσύ το γύρο όταν έχεις τις σεφταλιές;:))))

    Πολύπρωινή καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. side21,Αγρυπνε φίλε,χωρίς να ειναι σπουδαία πόλη,εχει καναδυο θετικά που δεν τα βρίσκεις ευκολα,πολύ κοντα στο βουνό,πολύ κοντα στη θάλασσα και μισή ώρα από Θεσσαλονίκη,αυτά τα πλεονεκτήματα αντισταθμίζουν τυχόν μειονεκτήματασ της επαρχιακής πόλης...

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. με τετοια ζεστη θα παρω κερασια ..που ειναι λαααααααιτ

    δροσια εσεις εχετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. mondouble,πάρε κεράσια να δροσιστείς!
    Δροσιά;Είδος εν ανεπαρκεία,ευτυχώς η θάλασσα ειναι κοντα...

    Καλημέρα πολύ πρωινή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το πιο ωραίο μέρος της πόλης είναι μία καφετέρια που πρόλαβε σε μία μέρα να βάλει Connex-TV για να δούμε ΠΑΟΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. NdN,να σε πιστέψω;Αν τόκανες αυτό και δεν εδωσες σήμα,θέλεις σκότωμα:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή