Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

ΑΠΟΥΡΩ 17

Θέα από τον Παυσίλυπο προς το Θερμαϊκό κόλπο.Ο ΑΠΟΥΡΏ σχολιάζει το εγχείρημα να διασωθεί το εργοστάσιο της Αγροτικής Κολινδρού, ετοιμάζει παρέα για καντάδα, απαριθμεί τα αντικείμενα του...δικού του προικοσύμφωνου, καλωσορίζει τον ΦΛΑΣ, μια νέα στήλη στην εφημερίδα, σχολιάζει ακομη τα διοικητικά δρώμενα στην Αναγέννηση, περιμένει να χορτάσει οφθαλμόλουτρο τη βραδιά που θα χορέψουν βραζιλιάνικα και ρωσικά συγκροτήματα στην πλατεία της Αγοράς, γελάει με το φόβο ορισμένων μην τους πιάσει κάπου το μάτι του ΑΠΟΥΡΏ και τους βγάλει στη φόρα, επισημαίνει τις φθορές στο μοναδικό πεζόδρομο του χωριού και...καλοκαίρι είναι (όχι τώρα, τότε που τα έγραφε), ανακοινώνει τις διακοπές του, αλλά απειλεί ότι θα επανέλθει το Σεπτέμβρη! Και θα το κάνει...

40 σχόλια:

  1. ...σαν να διαβάζω τα γράμματα, που έστελνε η θειά η Βασίλω στον άντρα μου...

    συμπατριώτες βλέπεις!


    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απολαυστικός, όπως πάντα ο Απουρώ.Δεν αφήνει τίποτε ασχολίαστο.
    Την καλημέρα μου Βασίλη μου και υπομονή, έρχονται διακοπές πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα...
    Ολα τα είχε το προικοσύμφωνο σου.
    Πλάδα δεν είχε?
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε ρε ΑΠΟΥΡΩ που μας χρειάζεται και σήμερα και οχι μόνο για τον ΚΟΛΙΝΔΡΟ

    Την καλημέρα μου. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απερίγραπτη διάλεκτος.
    Και ο ΑΠΟΥΡΩ όλα τα βλέπει.

    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΤΙΚΟΣ Ο ΑΠΟΥΡΩ ΚΑΛΟ Σ/Κ ΒΑΣΙΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όμορφη θέα. ένα ακόμα πιο όμορφο σαββατολύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλησπέρα...
    (και πολύ καλά τα λες...)
    Πού θα κάνεις Χριστούγεννα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Logia μου,έχω διαβάσει και γω παλιά γράμματα σαν της θεια Βασίλως,"Κώτσιου,γύρνα πίσου,γιατί του δεύτιρου πιδί δεν ξιέρου μι ποιον θα του κάμου":))),γράμμα παντρεμένης στον άντρα της στην Αυστραλία!

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eva Neocleous,Εύα μου,ο ΑΠΟΥΡΩ έλεγε δημόσια όσα λέγανε τα πατριωτάκια του στα καφενεία,όσα συζητούσαν μεταξύ τους οι συγχωριανοί,όσα οι συμπατριώτες του ήθελαν ν'ακούσουν δημόσια...
    -Α,από υπομονή,ίσως να με κατάλαβες,σκάω γάιδαρο,γάιδαρος κι ο ίδιος:)))
    -Ε,θα πάρουμε και δυο ανασες,έστω κι αν δε φεύγουμε για Χριστούγεννα από δω...

    Καλημέρα απ'την αγαπημένη Κύπρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Frezia μου,Πατρίδα,όχ',δεν είχιν π'λάδα, τ'ν έφαγαν στου τραπέζ':)))
    Επεσε στα χέρια μου προικοσύμφωνο των αρχών του 20ού αιώνα,πραγματικό περιβόλι:))

    Καλή Κυριακή να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kατερίνα Ζηκούλη,Κατερίνα μου,ποιος να τον ακούσει; Σε ώτα μη ακουόντων!Μόνο το διασκέδαζαν διαβάζοντας το τοπικό ιδίωμα.

    Καλή Κυριακή εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Thalassenia μου,δεν ειναι απερίγραπτη,ειναι μέρος της ευρύτερης ελληνικής γλωσσας,δεν μπορεί να λειτουργήσει πλέον επικοινωνιακά μέσα στα πλαίσια της κοινής νεοελληνικής και λογικά χάνεται...

    Ο ΑΠΟΥΡΩ τάβλεπε και τάλεγε,πότε πότε τον ακούγανε,τις περισσότερες φορές όμως όχι...

    Καλή σου Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θανάσης,Μεγαλέξανδρέ μου,γιατί έσβησες το προηγούμενο σχόλιο;Μια χαρά τάλεγες,απλώς όμως μπορούσε να σωθει η Αγροτική αν οι ντόπιοι μικρομεγαλοπαράγοντες τα έβρισκαν μεταξύ τους,τέλος πάντων ειναι μεγάλο θέμα,με πολύ παρασκήνιο,δε θέλω να επεκταθώ περισσότερο...
    Και να δεις που η πένα του ΑΠΟΥΡΩ ενοχλούσε όλους τους εμπλεκόμενους:)) Αρα ειχε δίκιο ο ΑΠΟΥΡΩ!
    Φυσικό ήταν,αφού ο γράφων εξέφραζε την τρίτη ματιά,τη σκέψη των εργαζόμενων στο εργοστάσιο και των ροδακινοπαραγωγών εκείνης της εποχής.

    Καλη Κυριακή στο Ρουμλούκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. basnia,α,συνονόματέ μου,αν αξιωθεις και βτεθεις στα μερη μου,ανέβα να πιεις καφέ στον Παυσίλυπο,όνομα και πράμα,θέα στον κάμπο και το Θερμαϊκό φανταστική,κι αν ο ουρανός ειναι καθαρός θα δεις μέχρι και το Λευκό Πύργο!

    Καλή Κυριακή να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αrtanis μου,τάλεγα οσο καλύτερα μπορούσα,όσο περνούσε απ'το χέρι μου.

    Καλο βραδάκι να πω;:))
    (Εδώ ειναι 8 το πρωί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο μωρε γλωσεψα τη μπερδα μου...Καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ούτι μιντέρ σι'έδουσαν; ούτι πινακουτή;
    ούτι βρακουζούνις;
    σώγαμπρους είσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το μπραβείου σκέτη απόλαυση!!
    Και διακοπές ο Απουρώ ε??
    Πολύ βιάζεται όμως!!

    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το γνωρίζω καλέ μου VAD.
    Το είπα με θαυμασμό και λύπη γιατί αλήθεια χάνονται οι διάλεκτοι.
    Σε χωριό στο νότιο μέρος της Εύβοιας, οι κάτοικοι από τις απέναντι πλαγιές συνομιλούν σφυρίζοντας. Ως πότε, όσοι νέοι είναι εκεί έχουν πλέον κινητά.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΦΟΥΛΗ,καλημέρα,ε,βέβαια,το ιδίωμα ειναι κατι σαν μητρική γλωσσα,δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανείς ευκολα αν δεν τόχει βιώσει,γι αυτό ...γλώσσεψες την μπέρδα σου:))
    Ειναι σαν προσπαθώ εγώ να μιλήσω με τη ...zoyzou στο συριανό ιδίωμα:))

    Καλή εβδομάδα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. skouliki μου,Καλή σου μερα,καλή εορταστική εβδομάδα,το ξέρω, εκει στα ....Κολωνάκια δεν μπορειτε να καταλάβετε τη γλώσσα της...μπασκλασαρίας,όπως έλεγε και η Μαντάμ Σουσού:)))

    Νάσαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΜΑΝΤΑ μ', μ'σή προικα μ'έδουκαν:)))
    Όχ',κουρτσούδι μ',δεν είμι σώγαμπρους,μπουλάκιμ να ήμαν,η σώγαμπρους δεν πληρών' καμιά φουρά κανεναν λουγαριασμό,όλ' τ'ς λουγαριασμοί η πιθιρός τ'ς χριώνιτι:)))

    Καλή βδουμάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. zoyzoy,γιατί,μαρή,να μην κάμ'διακουπές ο ΑΠΟΥΡΩ;Στου πηγάδ' κατούρ'σιν:)))
    Δε βιάζιτι ντιπ,μιθαυριου αρχινούν οι χριστουγιννιάτ'κις διακουπές:)

    Καλή εβδομάδα,Αρμενακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τhalassenia μου,έτσι ακριβώς ειναι,όταν μια μορφή γλωσσας δεν εξυπηρετεί επικοινωνιακά,λογικά χάνεται.
    -Αυτό με τα σφυριγματα το ειχα δει,νομιζω σε ντοκιμαντέρ,ειναι όντως πολύ εντυπωσιακο!!
    Νάσαι καλα,καλη γιορταστική εβδομάδα να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά, καλές Γιορτές!!! Φιλιά πολλά από ΝΖ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. JK,Φίλε Σκρουτζάκο,σ'ευχαριστώ για τις ευχές,αντευχομαι ννα περάσεις και συ Καλά Χριστουγεννα και στο νέο χρονο να χαμογελάς και να γελάς όπως πάντα....

    Καλη σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Artanis μου,συν-ξενιτεμένη οικογένεια,σ'ευχαριστώ,εύχομαι τα πρώτα σας Χριστούγεννα στην ξενιτιά να ειναι και τα καλύτερα,εγώ εχω συνηθίσει:))

    Καλή Χρονιά ναχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ευχομαι καλες γιορτες με υγεία και πολυ πολυ τρελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άντε κι εμείς να περάσουμε καλά, όχι στις καλοκαιρινές διακοπές, αλλά σε αυτές των Χριστουγέννων! Χρόνια πολλά Vad μου, να περάσεις όμορφα ό,τι κι αν κάνεις, όπου κι αν είσαι! Υγεία και χαμόγελο - πάντα χαμόγελο! Με την αγάπη μου και τα φιλιά μου, χίλιες ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλά Χριστούγεννα φίλε!!!
    Με υγεία και αγάπη σε όσους αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. VaD
    Χρόνια πολλά
    Καλά Χριστούγεννα με Υγεία και Ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Skouliki μου,σ'ευχαριστώ,αντεύχομαι,όλα τα καλα να βρίσκονται πάντα μπροστά σου!

    Καλά Χριστούγεννα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μaria Tzir;ita ,σ'ευχαριστώ,Μαρία μου,νάσαι πάντα καλα,να περάσεις
    Καλά Χριστούγεννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Επίκουρε,Ελα,φίλε,καιρό εχουμε να τα πούμε,σ'ευχαριστώ,νάσαι πάντα καλα΄,
    Καλά Χριστούγεννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανέστης θ.Κετσετζίδης,σ'ευχαριστώ,Ανέστη,
    δεξου τις δικές μου ευχές για
    Καλά Χριστουγεννα
    και...μελωμένα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τελικά από ότι φαινεται οι παίχτες πήγανε για ζειμπέκικα κι από ότι φαίνεται πήραν μαζί τους και αυτούς από την Αγροτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή