Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

ΟΛΙΓΗ ΑΠΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

Το καθιερωμένο θερινό τριήμερο προσκύνημα στις ακρογιαλιές των φοιτητικών και πρώτων μεταφοιτητικών χρόνων, και ταυτόχρονα για να επισκεφτούμε καλούς φίλους που δυστυχώς τους βλέπουμε μια φορά το χρόνο.
Ξεκινήσαμε από Άφυτο, πανέμορφη,

περάσαμε από Κρυοπηγή,
διανυκτερεύσαμε στη Μεταμόρφωση με βροχή και διακοπή ρεύματος, την άλλη μέρα ο καιρός ήταν πιασμένος από παντού, φύγαμε άρον-άρον
κι αφήσαμε παραπονεμένους φίλους καλούς στο Πολύχρονο.
Του χρόνου νάμαστε καλά από Πολύχρονο θ'αρχίσουμε...

ΥΓ1. Η τελευταία φωτογραφία είναι από το Google Earth.

ΥΓ2. Η ανάρτηση αφιερωμένη σε όλους τους δεδηλωμένους λάτρεις της Χαλκιδικής και κυρίως στον συν-ξενιτεμένο Λονδρέζο συμπλόγκερ, τον NdN, που κοιμάται και Χαλκιδική ονειρεύεται!@φίλε,δεν εισαι ο μόνος!!!

74 σχόλια:

  1. τελικα μονο εμενα δεν αρέσει αυτη η Χαλκιδικη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα έτσι να περνάτε! Με φως, θάλασσα, συναισθήματα ανθίζοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτή η Χαλκιδική, πόσο θέλω να την επισκεφτώ! Έχω και φίλους που με περιμένουν εκεί κι ακόμα δεν το έχω πάρει απόφαση να πάω! Ίσως το καλοκαίρι που έρχεται....τώρα που ξεσηκώθηκα με τις φωτογραφίες σου!
    Καλημέρα Vad μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω περάσει τις πιο όμορφες καλοκαιριάτικες διακοπές μου στη Χαλικιδική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Vad καλημέρα..

    Λοιπόν φέτος εγώ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ να έρθω το καλοκαίρι στη Χαλκιδική, αλλά είχα αργήσει και ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ (πήρα δεκάδες τηλέφωνα) κατάλυμα.
    Τέλος πάντων, καταλήξαμε στη Ζάκυνθο.
    Επομένως έχω επισκεφθεί μόνο το Αγιο Ορος εκεί, κι αυτό για ένα μόνο τριήμερο.

    Πού θα πάει. Θα τα καταφέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα κι από μας! Μακάρι να μπορούσαμε κι εμείς να κάνουμε μια βόλτα στη Χαλκιδική. Τα χαιρετίσματά μας από το χιονισμένο Βερολίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίες.. και δεν έχω πάει ποτέ.. εκεί.. :) Άντε υπομονή και θα ξαναπάς σύντομα στα μέρη που αγαπάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος16/12/09, 10:45 π.μ.

    πραγματικά μαγικός τόπος η Χαλκιδική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι... ολίγον από Χαλκιδική, ολίγον από Κατερίνη...
    Και του χρόνου!
    Την υγειά μας νάχουμε να ταξιδεύουμε, νάχουμε να θυμόμαστε και να διηγούμαστε...
    Πολύ-καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάντως μεγάλη βλακεία που έκοψαν το καράβι που συνέδεε,Κρήτη- Θεσσαλονίκη
    με πέρασμα από πολλά νησιά του Αιγαίου!!! Κρίμα...
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες φωτογραφίες, Ευχαριστούμε.
    Μήπως κάνεις λάθος?
    Η Μεταμόρφωση που κολάει?
    Αφυτος, Καλλιθέα, Κρυοπηγή, Πολύχρονο, είναι στη σειρά.
    Η Μεταμόρφωση είναι απο την άλλη
    πλευρά, μεταξύ Κασάνδρας, και
    Συθωνίας.
    Εκτός αν κάνατε αυτή τη μεγάλη
    διαδρομή, Κρυοπηγή,Μεταμόρφωση
    για διανυκτέρευση! Νάσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχω επισκεφθει τη Χαλκιδικη μια φορα, κι αυτη απο σποντα.
    Μειναμε στην Αφυτο, πραγματι ειναι ενα πολυ ομορφο χωριουδακι.

    Αλλά νομιζω οτι γενικα ειναι υπερ εκτιμημενο μερος ως προορισμος διακοπων.
    Και αυτο γιατι ειναι σε πολυ βολικη τοποθεσια, κατα τ' άλλα δεν ξετρελλαθηκα.


    Καλησπερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όμορφα μέρη που δυστυχώς έχουν πληγωθεί από τον τουρισμό. Κρυοπηγή ήμουν το καλοκαίρι -
    έφερες το καλοκαιράκι μέσα στο χειμώνα με αυτή την ανάρτηση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά Χριστούγεννα! ΜΕ μαγιό και σαγιονάρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω ακούσει ότι στην Χαλκιδική έρχονται πολλοί Ρώσοι τουρίστες οι οποίοι είναι και ματσωμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ααααχ, βαχ VaD, κι από Κρυοπηγή, κι από Πολύχρονο??!!! Ααααχ βαχ...χτύπησες διάνα μ'αυτήν την ανάρτηση! Σαμπαχ ελ νούρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά την πάτε εσείς κάθε χρόνο και ένα ποδάρι της Χαλκιδικής ποιος τη χάρη σας!!
    Εχω ακούσει τα καλυτερότερα!

    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η Χαλκιδική είναι ο καλύτερος Καλοκαιρινός προορισμός. Όταν έρθει με το καλό το καλοκαίρι, ελπίζω να την ξαναδώ... Προς το παρών, ας απολαύσουμε τη βροχή και το Χειμώνα, να νιώσουμε Χριστούγεννα!
    Σε χαιρετώ Βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 3-4 καλοκαίρια βρέθηκα στη χαλκιδική αλλά πριν πολύυυυ καιρό. με την περιήγησή σου -μα τι προβοκάτορας που είσαι αδελφέ μου χειμωνιάτικα- νοστάλγησα και πάλιν. Ιδιαίτερα την ανατολική Σιθωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eν μέσω χειμώνα η θάλασσα...
    Λατρεμένηη Χαλκιδικήαν και έχω πάει μια μόνο φορά..
    Βασίλη καλησπέρα,ελπίζω να είσαι καλά πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σαν την Χαλλλλκιδικη πουθενα .Πανεμορφος τοπος,η ομορφια της ομως απειλειται απο το τσιμεντο,εμεινε ακομα εναμισυ ποδι για χτισιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλε μου VaD σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση.

    Δεν είναι μόνο επειδή είμαι από τη Θεσσαλονίκη, αλλά έχοντας επισκεφτεί πολλές παραλίες σε αρκετές χώρες της Μεσογείου, νομίζω ότι θάλασσες σαν τις Χαλκιδικής δεν υπάρχουν πουθενά! Μαγικά νερά, όμορφες τοποθεσίες (ειδικά στο δεύτερο πόδι) και αν δεν την είχαμε καταστρέψει εμείς βάζοντας φωτιές και χτίζοντας μεζονέτες παντού, θα ήταν ακόμα πιο όμορφη.

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος16/12/09, 11:35 μ.μ.

    το πιστευεις ότι δεν έχω πάει ποτέ;ντροπή μου σπούδαζα και θεσσαλονικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Greek Rider
    Επειδή πηγαίνω το λιγότερο μια φορά κάθε καλοκαίρι στη Χαλκιδική,μπορώ να σου πω μετά βεβαιότητας πως έχει ματσωμένους του πρώην Ανατολικού μπλοκ γενικότερα.
    Ρώσους,Ρουμάνους,Βούλγαρους Σκοπιανούς κτλ.
    Οι πιο φτωχοί έρχονται στα δικά μας μέρη στη Πιερία.
    Πέρσι το 2008 στη Κρυοπηγή κατά τη περίοδο του Αγίου Πνεύματος,έκανα πολύ παρέα με μια πλούσια Ρώσικη οικογένεια.
    Νοικιάζαμε σε διπλανά δωμάτια και τα βράδια μαζευόμασταν σε ένα μπαλκόνι κι αδειάζαμε τα cardhu.
    Πολύ φιλότιμοι κι αξιοπρεπείς άνθρωποι.
    Βλέπαμε και το ΕΥΡΟ 2008 μαζί από τη tv.
    Μας είχαν κερδίσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. VaD
    η γνώμη των πολλών λέει.
    Ναι στη Χαλκιδική
    Όχι στους Χαλκιδικιώτες.
    Είναι σωστό αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος17/12/09, 2:11 π.μ.

    Λατρεύω την Χαλκιδική τον Χειμώνα... όταν η θάλασσα ξερνά όλα τα υπολείματα του καλοκαιριού, όταν το κύμα χτυπά και σμιλεύει τον βράχο, όταν ο αέρας πολυορκεί τις μπουκαμβίλιες... λατρεμένη Αθυτο... τζάκι, φωτιά, και ένας καφές στο χέρι... με το βλέμα στο γαλάζιο...

    Όνειρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Nikos.Lioliopoulos,Ναι,τώρα,σε...
    πιστέψαμε,Νικόλα:)))

    Καλημέραααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Π.Κ.,σ'ευχαριστώ πολύ,όταν κάνω το ετήσιο θερινό "προσκύνημα" στη Χαλκιδική,πάντα περνώ συμφωνα με τις ευχές σου:)Το φως,η θάλασσα,οι φίλοι που ξυπνούν συναισθήματα,μόνο που φέτος μου τα χάλασε η βροχή!

    Καλή μέρα,ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Maria Tzirita,Mαρια μουεμ,πού ν'αφήσεις εσύ το Τολό!:)
    Ελα,τόλμησέ το το επόμενο καλοκαίρι και σου υπόσχομαι,θα βάλεις σε δευτερη μοίρα το Τολό!

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λεοντόκαρδε φίλε,δε θα μπορούσε να ειναι διαφορετικά,όταν οι καιρικές συνθήκες το ευβοούν η Χαλκιδική ειναι απ'τους καλύτερους θερινούς προορισμούς διακοπών...

    Καλή μέρα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θανάσης Ξ, Α,φίλε Θανάση,και το Αγιο Όρος άλλη πανέμορφη,πρωτόγνωρη εμπειρία,πήγα μοναδική φορά το '85,δεν αξιώθηκα να ξαναπάω...

    Εύχομαι του χρόνου ν'ανακαλύψεις επιτέλους τη Χαλκιδική,δε θα το μετανιώσεις

    Καλή μέρα νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΝΕΦΕΛΕΣ,Υποθέτω ότι θα κατεβείτε χειμωνιάτικα στη Θεσσαλονίκη,αλλά,το ξέρετε και σεις, το χειμώνα η Χαλκιδική μόνο για το Πόρτο Καράς προσφέρεται,όμως το πορτοφόλι μας δεν αντέχει το τζόγο:))

    Το καλοκαιράκι όμως δεν μπορει,όλο και καμιά βολτούλα θα κανετε σε κάποιο απ'τα δυο πόδια!

    Νάστε καλά μέσα στα χιόνια...

    Καλημέρα από το κρύο Χαρτούμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Roadartist μου,με εκπλήττεις αρνητικά:),Εσύ με τις..Ρώμες σου και τις...Φλωρεντίες σου,δεν εχεις αξιωθεί να γνωρίσεις τη Χαλκιδική;Ντροπή!:)Εμπρος,πρόγραμμα από τώρα για το καλοκαίρι...

    Καλημέρααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Vaggelis,μόλις μύρισε Μακεδονία, έσκασες χαμόγελο,φίλε Βαγγέλη:),δεν εχεις άδικο,και πόσο προσφέρεται η Χαλκιδική για τη δική σου Τέχνη!Τόπος με ...φωτογένεια:))

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Jamanfou μου,τι να κάνουμε;μέσα στην εποχή της κρίσης το "ολίγη" μας έμεινε,μου θυμίζει το "ολίγη από πατσά" των φοιτητικών χρόνων,ψέμματα;

    Νάμαστε καλά,το επόμενο καλοκαίρι πάλι...

    Καλή μέρα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΦΟΥΛΗ,συμφωνώ απόλυτα,εκεινο το δρομολόγιο εξυπηρετούσε πολύ τη Βόρει Ελλάδα και ομολογουμένως τόνωνε τον τουρισμό των νησιών,τι συμφέροντα παιχτηκαν και κόπηκε,δεν ξέρω...

    Καλημέρα στο νησί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Frezia μου,με...προσβάλλεις:)),λάθος στη Χαλκιδική εγω;;;Ντροπή μου,πρωτοπάτησα εκει το πόδι μου το"76!!!Απλώς απουσίαζε ο πολύ καλος φίλος στο Πολύχρονο(τι θάλασσα,βρε παιδί μου!), και θα τον βλέπαμε την άλλη μερα,αλλά μας τα χάλασαν τα μπουρινια του Αυγούστου,δεν πειράζει,του χρόνου νάμαστε καλα...

    Καλή μέρα νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αντώνη,για κάτσε καλά,Νότιε:),
    που θα μου πεις τη Χαλκιδική "υπερεκτιμημένο μέρος",άντε,μη με πιάσει το...Βόρειό μου και το..."βουλγάρικό" μου και το..."Ψωμιάδικό "μου και σε..περιλάβω !:))

    -Φίλε Αντώνη,οι προσωπικές εκτιμήσεις και τα γούστα ειναι πάντα σεβαστά εδώ μέσα και το ξέρεις...

    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Evi,πρωτογνώρισα τη Χαλκιδική την εποχή της ερημιάς,σαφώς ήταν καλύτερα,αλλά και η ανάπτυξη του τουρισμού έδωσε το δικαίωμα σε πολύ κόσμο να τη χαρει,μπορεί να νοσταλγώ τη μοναξιά του παλιού Αρμενιστή και την απομόνωση στις Καβουρότρυπες,αλλά δε γινεται να γυρίσουμε πίσω,έτσι δεν ειναι;

    Καλημέρα στην αγαπημένη πόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ταχυδρόμος!,σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές,αντεύχομαι,καλές γιορτές νάχουμε!

    Μπα,μαγιό και σαγιονάρες ακομα κι εδω μπηκαν στην ντουλάπα,δεν μπορεις να μπεις στην πισίνα με τίποτα!Κι εδώ κάνει ψωφόκρυο,γι αυτό εβαλα την αναρτηση για τη Χαλκιδική,ίσως ζεσταθούμε λίγο:)

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Sakis,πρωτοπήγα στη Χανιώτη πριν τριάντα χρόνια!Καμιά σχέση!Μα φυσικά όταν πας Πολύχρονο,φερνεις βόλτα και γυρω γύρω,εχουμε καιρό ακομα για το καλοκαίρι..
    Νάσια καλά...

    Καλημέρα στον Κολινδρό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Greek Rider,Καλή σου μέρα,δεν κατέχω το θέμα,μα πρεπει νάναι αλήθεια,το επιβεβαιώνει στο δευτερο σχόλιο του ο @Sakis.

    Nάσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Global Greek,Οχ και ξανά οχ,αντε τωρα,βάλε και συγκρινε Ομάν με Κρυοπηγή και Πολύχρονο:)
    Τι να τα κάνουμε τα πετρέλαιά σας,ωρε λεβεντόπαιδα;:))
    Αντε,καλα νάμαστε ν'απολαύσουμε πάλι τα μερη μας το καλοκαιρι...

    Σαμπαχαλχέρ,για ουστάζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. zoyzoy,Aρμενάκι μου,κάνεις ένα μικρό λαθάκι,όχι ενα αλλά δυο ποδάρια,η Μεταμόρφωση,σταθερό πέρασμα κάθε χρόνο,ανήκει στο δευτερο πόδι,έτσι θα την αφήναμε;Παραπονεμένη;:))
    Απλώς φέτος δεν ήταν "φιλόξενη",μας πλάκωσε στη βροχή και μας...έδιωξε,ευτυχώς προλάβαμε και ειδαμε τον πολύ καλό μας φίλο εκει..

    Την καλημέρα μου στη Σύρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ELGRECO,να την ξαναδεις,φίλε Γιωρκή,αλλά το αεροπλάνο να κατεβεί πρωτα Κατερίνη,έτσι;:))

    Καλημέρα,ρε Κουμπάρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. phlou..flis,δεν ειμαι προβοκάτορας,φίλε Φλου,απλώς ξεπάγιασα κι εγω,κι εδω κανει κρύο,κι ειπα να θυμηθώ τα θερινά!:)
    Ανατολική Σιθωνία,τι να λεμε τώρα,Λιναράκι,δε λέω πού ειναι,οποιος το ανακαλύψει,ας το επισκεφθει!

    Την καλημέρα μου στον Κάμπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δήμητρα,βρε,βρε,βρε,σαν τα χιόνια!:))
    Καλώς τηνα,καλως τηνα,και ένα ξύλο δώστηνα:)),φεϊσμπουκίτες και φεϊσμπουκίτισσες,γυρίστε πίσω, άτακτα παιδιά,πίσω στο...μαντρί,στα μπλόγκια ήθελα να πω,ακόμα κι αν δεν πείτε "ήμαρτον",είμαστε μεγαλόψυχοι,πάλι σας συγχωρούμε:))
    Αναμένω ακόμη καναδυό καλές επιστροφές(Αλέκος,Αδαμαντία,
    ακούνε;:)έτσι για να συμπληρωθεί και πάλι το παζλ:))
    -Δήμητρά μου,ειμαι καλα,σ'ευχαριστώ.
    -Η Χαλκιδική ως ταξιδιωτικός προορισμός κια όχι ως προορισμός Σαββατοκύριακου μοιάζει με το νησί σου,θέλει πολλές μερες για να τη γνωρίσεις,γι αυτο ξαναβάλτην στο πρόγραμμα σου...

    Νάσαι καλά,καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Foris Mouratidis,γιατί με πολλά λλλλ;Λαζόπουλο θα σε κάνω;;;
    Εντάξει,φίλε Φόρη,δεν μπορούμε να τάχουμε όλα δικά μας,αλλη η Χαλκιδική των νεανικών μου χρόνων,αλλη σήμερα,οφείλουμε να το αποδεχτούμε,έτσι ειναι...
    -Για το μπλογκ σου,με παραπέμπει πάντα στην αναρτηση για το Πόζαρ,νεότερη ανάρτηση δεν ανοίγει...

    Καλη μέρα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. NdN,Α,ρε@φίλε,γμτ το χειμώνα μας,αν θα πας για Χριστούγεννα στην αγαπημένη πόλη,ρίξε και μια βόλτα χειμωνιάτικη και στα δυο πόδια κι ας πουντιάσεις απ'το κρύο,θα γεμίσουν οι μπαταρίες σου μέχρι το καλοκαιρι:))

    Την καλημέρα μου απ'το κρύο Χαρτούμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Γλαύκη μου,θα πω το...νεοκλασικό:-Δεν το πιστεύω!!!Σπούδαζες στη Θεσσαλονίκη και δε γνώρισες τη Χαλκιδική;Μα τι έκανες,βρε,σπίτι-σχολή,σχολή σπίτι;;;Απίστευτο!!Καλά,εμεις σε χρόνια στέρησης την αλωνίσαμε κι εσεις....Φρόντισε να επανορθώσεις,το επόμενο καλοκαίρι δεν ειναι μακριά...
    Νάσαι καλα,καλή μου...

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Sakis,νάσαι καλά,Σάκη,για την ενημερωτική παρέμβαση,δεν ειμαι ενημερωμένος για την ποιοτική του ξένου τουριστα στη Χαλκιδική...

    Καλημέρα και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Aνέστης Θ. Κετσετζίδης,Φίλε Ανέστη,δε συνηθίζω να γενικεύω,υπάρχει μια τέτοια αντίληψη,προσωπικά δεν τη συμμερίζομαι για κανεναν τόπο,για καμιά φυλή,για κανένα λαό...
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση αποκτησαν μια τέτοια φήμη,γιατί βρέθηκαν ξαφνικά απ'τις ελιές στον τουρισμό,μα θα μου πεις,κι εκει που εχουν παράδοση στον τουρισμό αντιμετωπίζουν καλύτερα τον τουρίστα;
    Οι καλες και οι κακές τουριστικές υπηρεσίες υπάρχουν παντού...

    Καλη μέρα νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Οδοιπόρε,Ποιητή μου,έλα και συ πίσω,έτσι μπράβο!
    Χειμωνιάτικη Χαλκιδική,δεν εχω άποψη,αλλά ειμαι σίγουρος ότι δημιουργεί την ποιητική διάθεση όπως τόσο όμορφα την αφήνεις να ξεδιπλωθεί στο ποιητικό σου σχόλιο...

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ωραίες εικόνες...Δεν έχω πάει ποτεεεεεεε...
    Ζηλέυωωωωωωωωωωω...
    :(
    καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αν και έχω ακούσει τα καλύτερα για τη Χαλκιδική, και οι εικόνες το επιβεβαιώνουν, δεν έχω πάει ακόμα, ελπίζω να τα καταφέρω κάποια στιγμή,
    η τελευταία φωτογραφία είναι τέλεια....
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αγαπημενη λατρεμενη χαλκιδικη
    που καθε καλοκαιρι ειμαι εκει !!!!

    θελω να παω παλι !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. "christmas dedication to friends"
    τι ειναι αυτο αραγε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αrtanis μου,εμ,βέβαια,εσύ ειχες τον Παγασητικό και το Πήλιο,πώς να ξεφύγεις απ'τις ομορφιές τους;

    Νάστε καλα όλη η οικογένεια...

    Χαιρετίσματα στο νότιο ημισφαίριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. thumbelina,α,καιρός ν'ανηφορίσεις,έχουμε κι εδώ πάνω ομορφιές:)

    Καλο βραδάκι νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Skoyliki μου,σε παραδέχομαι,τόξερα οτι εχεις ωραίο γούστο:)
    Κια φυσικά θα ξαναπάς,με το καλό...

    -christmas dedication to friends,
    τι ειν΄ τούτο πάλι;
    Πάλι θα μας κρεμάσεις στο δέντρο;:)))

    Καλο βραδάκι ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. χαχαχα μου άρεσε πολυ η αφιέρωσή που'βαλες στο τέλος :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τρομερά μέρη συνάδελφε και υπέροχες φωτογραφίες!! έχουμε και εμείς εδώ τις δικές μας παραλίες αλλά και εσείς εκεί είστε τρομεροί!!! Και τι σύμπτωση: η Ηλεία και η Χαλκιδική είναι πυρόπληκτες περιοχές... γιατί άραγε;;; Μήπως αυτό σχετίζεται με συμφέροντα ξενοδοχείων και επενδύσεων;;; Μπααααα... -)

    ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. E,allora.και συ στο κλαμπ των "εραστών" της Χαλκιδικής;:),είμαστε πάμπολλοι,το ξέρω!!!

    Καλημέρααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μarianefeli,περαστικός στις παραλίες σας πριν από χρόνια,τη μια για Ζάκυνθο,την άλλη για Καλαμάτα,χρωστάω στην περιοχή σου μια καλυτερη εξερεύνηση,μόνο Ολυμπία έχω πάει,κάποια φορά θ'αξιωθώ να ξανακατέβω προς τα κάτω...

    Ε,μωρέ,απλά το δάσος της Κυλλήνης έφταιγε και οι πευκόφυτες παραλίες της Χαλκιδικής επίσης ειχαν μερίδιο στο φταίξιμο:)

    Καλή μέρα νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. καταπληκτικές διακοπές έχουμε κάνει εκεί!!!!

    καλημέρα σου

    υ.γ.
    αν θες κάνε πάλι μια βόλτα απ' τα μέρη μου, απ' τα σχόλια, ο Γκιώνης έχει κάνει μια πρόταση για το θέμα μας. Υπάρχει και στα σχόλια της δικής του ανάρτησης
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. logia μου,μα βέβαια, σε τέτοιες θάλασσες ειναι αυτονόητο οτι θα κανεις καταπληκτικές διακοπές!

    -Και φυσικά,ακομα και χωρίς πρόσκληση, περνάω κάθε μερα απ'το σαλλόνι σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΧΑΛΙΚΙΔΙΚΗ.ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΚΕΙ.

    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ωραίες εικόνες, ωραία η Χαλκιδική...
    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πιγκουίνε μου,καλή σου μέρα,εκει εχω δει όλες τις φυλές του Ισραήλ να παραθερίζουν,μόνο τα...ξαδέρφια σου δεν εχω δει:))

    Καλο Σαββατοκύριακο στους...πάγους:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. jk,φίλε Σκρουτζάκο,εύχομαι να ξαναπάς,όταν ήμουν στα χρόνια σου,
    την αλώνιζα,όλη δική μας τότε,τουρισμό ελάχιστο!
    Να υποθέσω ότι πέρασες κι από Καλλιθέα μεριά;Εκεί ειναι για
    τα νιάτα σαν και σένα,
    ο χαμός,μπαράκια,κλαμπάκια,
    ξενυχτάδικα κι άγιος ο Θεός,
    όλη η νυχτερινή Θεσσαλονίκη εκει μετακομιζει το καλοκαιρι...

    Καλο Σαββατοκύριακο νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αρα αφιερωμένη και σε μένα που ειμαι επίσης λάτρης !
    Να είμαστε καλά να ξαναπάμε πολλές ακόμα φορές, δεν χορταίνεται.
    Να σαι καλά Vad !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΖΟΝΑΚΟ,@φίλε,έχω δει αφιερώματά σου στη Χαλκιδική,αυτονόητο ότι εισαι μέσα στο κλαμπ,και φυσικά θα ξαναπάμε καλοκαιρι,αλλα θα κάνεις πρωτη στάση στην Κατερίνη,έτσι;:)

    Καλά Χριστούγεννα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή