Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΡΑΜΉΤΑΣ



Το έχω γράψει επανειλημμένως ότι δεν κατέχω από εικαστικές τέχνες, έχω όμως τη χαρά να συγκαταλέγεται στους φίλους μου ο Θανάσης Καραμήτας, ζωγράφος-μαθηματικός.
Το εργαστήρι του αποτελεί το στέκι της βραδυνής παρέας, εκεί όπου αναλύονται εμβριθώς όλα τα νέα της ημέρας, ανταλλάσσονται απόψεις επί παντός επιστητού, εκπαιδευτικού και μη. Ενίοτε, όχι πολύ όπως παλιά, γεράματα γαρ, από το εργαστήρι ξεκινάμε για μπυρίτσα, τσιπουράκι, κρασάκι, ό,τι μας κάνει κέφι και ό,τι επιτρέπουν οι...χοληστερίνες μας και τα γεροντοειδή παρόμοια...
Ο καλλιτέχνης δείχνει κατανόηση στην άγνοια του VaD περί τη ζωγραφική και χαμογελά με νόημα όταν ερωτά, "σου αρέσει;" και εισπράττει την απάντηση του ανίδεου VaD, "ωραία χρώματα"!!!
Οι ειδήμονες και μη αναγνώστες πάρτε μια εικόνα οι πρώτοι, εκτιμήστε τα χρώματα οι δεύτεροι, από κάποιες μικρές ενότητες του καλλιτέχνη.
Από τη σειρά ANTARTE,



Aπό την ενότητα ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ,

από τη σειρά FORMES




και από την ενότητα NUDES

Αλλα έργα του μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ.

21 σχόλια:

  1. VaD
    και γω άσχετος είμαι με τα εικαστικά,αλλά εκτιμώ ιδιαίτερα τα καθαρά τοπία και εικόνες.
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφαίρουσα ανάρτηση.
    Το στυλ του καλλητέχνη,μάλον ανήκει στον "αφηρημένο εξπρεσιονισμό"
    Κάνει συχνά εκθέσεις?
    Αφού μηλάμε για εικαστικά,
    την συμπατριώτησα μας,ζωγράφο και γλύπτρια,Αθηνά Λατινοπούλου την
    γνωρίζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα
    Για τις δημιουργίες δεν μπορω να πω πολλά γιατι είμαι και γω άσχετη και όταν η τέχνη μιλά καλύτερα η άγνοια να σιωπά.
    Τον δημιουργό όμως τον αγαπώ και τον εκτιμώ ιδιαιτέρως
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην νομίζετε φίλοι, οτι πρέπει να σπουδάσετε "ιστορία της τέχνης" για να σας συγκινήσει ένα τέτοιο έργο, και ότι πρέπει να το εντάξετε σε ένα κίνημα. Είναι καθαρά προσωπικό θέμα.

    Μ' αρέσεις Θανάση! Συνέχισε να ζεις και αυτή την παράλληλη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. KANTHAROS,Καλημέρα,συναρειανέ,
    καλη Κυριακή,και με τη νίκη σήμερα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανέστης Θ. Κετσετζίδης,
    Καλημέρα,Ανέστη,όπως λέει και η ΑΜΑΝΤΑ,η τέχνη είναι προσωπικό θέμα,και βλεμμα,θα πρόσθετα εγω...
    Ας την απολαυσουμε λοιπόν,ο καθένας απ'τη δική του οπτική γωνία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Frezia μου,Καλή σου μέρα,α,βλέπω ότι το κατέχεις το θέμα,ωραία,ετοιμαζει κατι για Θεσσαλονίκη,θα σε ενημερώσω,
    και τότε δε μου γλυτώνεις,
    θα σε πετύχω σε καμιά γωνιά,
    όσο κι αν προσπαθείς να κρυφτείς,
    οι Κολινδρινές κάνουν μπάμ!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατερινα Ζηκούλη,Καλη σου μέρα,
    Κατερίνα μας,μεταφέρω και την καλημέρα του Θανάση,εσύ ειδικά δε θα μπορούσες να πεις κακή κουβέντα γι αυτόν!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΜΑΝΤΑ μου,καλημέρα σου,έτσι το βλέπω και γω,χαιρομαι που συμφωνούμε,
    την κάθε μορφης τέχνη την αντιλαμβάνεται κανεις μέσα από την προσωπική του ματιά,οι βαθιές αναλύσεις και τα τοιαύτα παρόμοια ηχηρά είναι για τους "κουλτούρα,να φύγουμε":)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ σαν κι εσένα μόνο για τα χρώματα θα εξέφραζα άποψη, αν και τελευταία έχω κάνει φιλότιμες προσπάθειες. Τι σε έκθεση του van Gogh με πήγαν, τι σε έκθεση του Velázquez εγώ ανεπίδεκτος μαθήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. NdN,εμεις,@φίλε,μόνο ένα χρώμα ξερουμε,εγω κιτρινο,εσύ μαυρο:))
    Στα κίτρινα ο καλλιτέχνης μου τα καταφερνει θαυμάσια,τώρα καταπιάνεται με μια σειρά ασπρομαυρα,οταν την τελειώσει,
    θα σου την αφιερωσω:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ.
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ.ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. JK,Καλλιτέχνη του Χαμόγελου,
    χαίρομαι που σ'αρέσουν,
    καλή εβδομάδα και σε σενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Vad, μου άρεσαν πολύ! Εμφανής και η μαθηματική του ιδιότητα, έχει επηρεάσει τον ίδιο και τα έργα του.. Είδα και τις δύο διευθύνσεις που μας έβαλες.. Καλή του επιτυχία!!!

    ΥΓ τα πίνουμε;;; Πολύ καλά κάνετε.. Έχετε πολύ καλές παρέες.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ούτε εγώ είμαι γνώστης...μερικά είναι πιο κατανοητά. Το θέμα είναι ότι περνάτε καλά και κάνετε και ωραία παρέα..Τις χολιστερίνες θα τις μετρίσουμε μετά τις εκλογές!!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Roadartist μου,καλή σου μέρα,πώς σε σκέφτηκα να μην αναφέρω την κύρια επαγγελματική του ιδιότητα,αλλά ειμαι σίγουρη ότι εσυ πάλι θα έπιανες τις επιδράσεις:)
    -Εχει επιτυχία,είναι απο παλιά γνωστός στους εικαστικούς κύκλους...

    -Αν τα πίνουμε;Πάντα με μέτρο πια,έχουμε και μια ηλικία και τη δηλώνουμε,μού'δωσες ιδέα για μια αναρτηση,αναφορά στους πέντε φίλους,μεταξύ των οποίων κι ο Vad, που πριν αρκετά χρόνια,σε κάποιο σπιτικό ξενύχτι,σταμάτησαν το μέτρημα στα δεκαοκτω λίτρα κρασί!!!

    Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Sofia της Καρύστου,Καλημέρα,Σοφία μου,είπαμε,την τεχνη την αντιλαμβανόμαστε μέσα από την προσωπική μας ματιά...
    -Οσο για τις προεκλογικές χοληστερίνες όρεξη νά'χουμε,κερνάνε οι υποψήφιοι:)
    Δες εδώ
    http://kolindrinamaslatia.blogspot.com/2010/10/blog-post_695.html

    και εδώ
    http://kolindrinamaslatia.blogspot.com/2010/09/blog-post_29.html

    Καλή εβδομάδα εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ωραιος... και το υφος ειναι στα γουστα μου
    φιλακια καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Skouliki μου,εμ,ξερω εγω ότι έχω να κανω με φιλοτεχνο σκουλήκι, γι αυτό σου ανέβασα καλλιτεχνική αναρτηση:)
    Σε λίγο καιρό θα εχει και συνέχεια...
    Καλή εβδομάδα νά'χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΘΑΝΑΣΗ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ...ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΟ 6976994376. ΚΩΣΤΑς ΓΟΥΡΓΙΩΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή