Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ο Μύλος των Ξωτικών στα Τρίκαλα

Χειμωνιάτικο πανηγύρι για μικρούς και μεγάλους, στο μύλο Ματσόπουλου
στα Τρίκαλα (ανάρτηση εδώ)...
Παιγνίδια με τις διαφανείς μπάλες στο νερό....
...παγοτσουλήθρα...
...χυμός ροδιού...
...τα βότανα του Ασκληπιού...
...ο απαραίτητος χαλβάς Φαρσάλων....
...πλήθος κόσμου, λογικά ούτε οι διοργανωτές υπολόγιζαν
σε τέτοια κοσμοπλημμύρα....




...από το εργοστάσιο του Άι Βασίλη...




...το ταχυδρομείο του Αγίου...
φιγούρες
και παράσταση Καραγκιόζη...
...τεχνητό χιόνι...
....παγοδρόμιο....
Το ρεκόρ Γκίνες και ό,τι απόμεινε απ' αυτό...
...παραδοσιακή θεσσαλική κουλούρα
από το περίπτερο των αρτοποιών...




...το εργοστάσιο σοκολάτας
με τις καταπληκτικές σοκολατοπαραστάσεις...





...το cafe των ξωτικών...
...ο καστανάς...
και η όμορφη εικόνα,αφιερωμένη στους ρομαντικούς της παρέας, η μάγισσα στην καμινάδα του μύλου, το μισοφέγγαρο κι ο Αποσπερίτης, μ΄ένα κλικ στην εικόνα θα φανεί καλύτερα...
Αρκετά προσεγμένη οργάνωση, επιχείρηση θα την έλεγα, ζωντάνεψε για ένα μήνα τη χειμωνιάτικη αγορά των Τρικάλων, αφού ο Μύλος των Ξωτικών συγκέντρωσε χιλιάδες επισκέπτες απ' όλη την Ελλάδα...

26 σχόλια:

  1. Κι εμείς πήγαμε, και περάσαμε πολύ καλά, αλλά αυτό με τις μπάλες στο νερό, μας ξέφυγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι κρίμα να μην ανταμώσουμε... Να είμαστε την ίδια μέρα εκεί και να περάσει ο ένας δίπλα από τον άλλο...

    Να δώσουμε ραντεβού για του χρόνου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία, ε; Εορταστική ατμόσφαιρα και αληθινά χαμόγελα για μικρούς και μεγάλους... Μακάρι έτσι, να είναι γιορτή κάθε μέρα μας!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έμαθα, ότι ήταν πολύ όμορφα
    έτσι μου είπε ένα πουλάκι που έφερε πληροφορίες από τα Τρίκαλα
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/1/12, 11:12 π.μ.

    ομορφος τοπος συναντησης..

    και του χρονου με υγειααααα.

    καλημερα με φιλιαααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι κρίμα που αξιώθηκα να το δω απο την τηλεόραση και μάλιστα πίσω απο την πλάτη του Κώστα Μαρτάκη... :(

    Καλή Χρονιά VAD! μακάρι εφέτο κάτι έστω να πάει καλύτερα απο πέρσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφες εικόνες...στέκομαι στις σοκολάτες!!
    καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν το είδα στον teleytaio σου άφησα μήνυμα να το δεις, αφού από εσένα είχα ακούσει για τον Μύλο Ματσόπουλου.
    Να είμαστε καλά και να πάμε εκεί με εγγόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Sophia,εφτασε η χάρη σας εκει;
    Μπραβο!!:)Μα δεν ειδατε τις μπάλες στο νερό;Ηταν έξω δεξιά πριν από την είσοδο,μαζί με τις παγοτσουλήθρες...

    Καλή Χρονιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. teleytaios,έχω την εντύπωση ότι σε...φυλάκισα σε μια φωτογραφία,τελευταίο-τελευταίο:))
    Του χρόνου,να ειμαστε καλά,θα υπάρξει προσυνεννόηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Fri,παιδί των πανηγυριών κι εγώ,
    έτσι θα ήθελα να ειναι η κάθε μέρα μας,ζητάω πολλά;:)
    Καλο απογεματάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. logia,αφού το πουλάκι πήγε,δε σου εφερε φωτογραφίες;Αντε,του χρόνου η σειρά σου:)
    Καλο βραδάκι ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. evi_athanasiou,η χαρά μικρων και μεγάλων,πανικός πολυκοσμίας...

    Καλησπέρα με φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέιπερ,Μαρτάκης;;;Ντροπή!:)Μια μέρα πριν η ΕΤ3 έδειξε όλους τους χώρους του Μύλου,ευτυχώς χωρίς Μαρτάκη μέσα!

    Καλή Χρονιά,με την ευχή να παει καλυτερα,κυριως για σας,τα νιάτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. christina,κι εγω στάθηκα πολύ στις σοκολάτες,αλλά δεν μπορούσα ν'απλώσω το χέρι μου:(((

    Καλό βραδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Thalassenia μου,το είδα,έτσι κι
    αλλιώς δε θα εχανα ανάρτηση του Tελευταίου:)
    -Ορίστε;;;;Εσύ να πας με εγγόνια του χρόνου,εγώ εχω καιρό ακομα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά ζήλεψα!
    Με τέτοιες εκδηλώσεις πως να μη καταλάβεις γιορτές!
    Κοντά στου μικρούς χαίρονται και οι μεγάλοι και ξεχνούν τα καθημερινά προβλήματα που τους σφραγίζουν το χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι δουλειά είχες εσύ στα τυρίκαλα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. zoyzoy,Αρμενάκι,ε,χρειάζοντια κι αυτά,ομορφαινουν λίγο τη ζωή όλων μας...

    Καλο βραδάκι στο νησί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ria,Αν έχεις χρόνο κι ανατρεξεις σε παλιότερες αναρτησεις μου,θα βρεις πολλές αναφορές στην πόλη με την οποία με δένει σχεση ζωής που τωρα κλεινει τριάντα χρόνια:)
    Και η επόμενη αναρτηση έχει θέμα τα Τρικαλα...
    Μια γευση...
    http://apouro.blogspot.com/2009_08_01_archive.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. VAD ντρέπομαι αφάνταστα η ανημέρωτη Τρικαλινιά.
    Δεν είχα ιδέα για την ύπαρξη του μύλου Ματσόπουλου μέχρι τε φετινά Χριστούγεννα που έγινε το έλα να δεις στον πολυχώρο.
    Αλλά έτσι είμαι εγώ,πάντα τα μαθαίνω τελευταία.
    Ο μύλος είναι πράγματι πανέμορφος.
    Περιηγήθηκα τα Χριστούγεννα σε όλους τους χώρους και πρέπει να πω ένα μπράβο στους Τρικαλινούς δημοτικούς άρχοντες.
    Εσύ βλέπω έχεις ασχοληθεί και παλαιότερα με τον μύλο Ματσόπουλου,δηλαδή πριν γίνει γνωστός στο πανελλήνιο μέσω της ΕΡΤ3,και μπράβο σου, γιατί σημαίνει ότι ξέρεις να ανακαλύπτεις χώρους που πραγματικά αξίζουν να γίνουν γνωστοί για την ομορφιά τους και τις πολιτιστικές δραστηριότητες τους.
    Σκοπεύω και εγώ να ξεκινήσω να παρακολουθώ τις δραστηριότητες του πολυχώρου, γιατί οφείλω να παραδεχτώ ότι ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα για τα πολιτιστικά δρώμενα της πατρίδας μου.
    Φτού μου,και ξαναφτού μου!
    Η φωτογραφίες σου πανέμορφες και αποτυπώνουν την ατμόσφαιρα του χώρου.
    Εύγε VAD!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. xristinέλα τωρα,που θα αισθάνεσαι και ένοχη!Πόσα ωραίατα περνανε δίπλα μας και και δεν τα πιάνουμε...Η βάση μου στα Τρικαλα ειναι δεκαπέντε λεπτα με τα πόδια απ'το Μύλο του Ματσόπουλου κι εγω τον ανακαλυψα πριν δυο καλοκαιρια...
    Κάτσε να σου βρω κι άλλα λινκ...
    http://apouro.blogspot.com/2011/08/blog-post_16.html

    http://apouro.blogspot.com/2011/08/blog-post_19.html

    http://apouro.blogspot.com/search?q=%CE%A4%CE%9F+%CE%A4%CE%91%CE%92%CE%9B%CE%99

    Ελπίζω να σε κάλυψα:)

    Α,ναι,και πασχαλιάτικα θα πάμε και μια βόλτα στο Βοτανικό Κηπο Οιχαλίας,δεν εχω ξαναπάει

    http://www.votanikosoixalias.gr/

    Καλή περιήγηση!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. VAD και xristin

    σας έφαγα και τους δυο

    αν και όχι Τρικαλινή, αλλά ως έχουσα ισχυρούς δεσμους με την πόλη, γνωρίζω τον μύλο από τότε που έγινε το πάρκο...
    φαίνεται πως οι επισκέπτες κυκλοφορούν περισσότερο από τους ντόπιους...

    xristin ανάρτηση για την πανέμορφη πόλη σου έκανα και του λόγου μου http://nellys-logia.blogspot.com/2010/04/blog-post_17.html

    Σας χαιρετώ και τους δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. logia,μα και γω επισκεπτης ειμαι,βρε,το μυλο στη σημερινη του μορφή τον γνωρισα το καλοκαιρι του 2010,αλλά ειμαι αδικαιολόγητος,έπρεπε να τον ξερω απο παλιά,από τοτε που λειτουργούσε ως μύλος,αφου ήταν κοντά στην τρικαλινή βάση μου,άλλωστε στην ίδια περιοχή κοντά στις γραμμές συχνά-πυκνά επισκεπτόμασταν ωραιες ταβέρνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με κάλυψες,με κάλυψες!
    Καταπληκτικό το σχόλιο ενός μπλογκόφιλου σου για τα Τρίκαλα και το ποτάμι τους"Είναι ίσως το πιο ωραίο αστικό ποτάμι".


    @logia
    Πολύ όμορφη η περιήγηση σου στην παλιά πόλη των Τρικάλων.
    Το αγαπάω αυτό το μέρος και τα περάσματα μου από εκεί είναι συχνά.
    Σαχνισί,μισάντρα,λέξεις που δεν έχω ξανασυναντήσει.
    Τι μαθαίνει ο άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. xristin,πανεμορφο,πεντακάθαρο ποτάμι,και να σκεφτεις ότι το "80,οταν πρωτοπήγα,όλα τα αστικά λύματα τα ριχνανε στο ποτάμι!
    -Και η παλιά πόλη βεβαια εχει την ομορφιά της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή